טיול דרך באוקלנד כמו גם בסן פרנסיסקו

יצאתי לאחרונה לטיול בכביש עם ילדתי בן ה -12 מיוג’ין, אורגון לאוקלנד, קליפורניה ללכת לחבר. החבר שלי היה זקוק למכונית, כמו גם התרחשתי כזו שכבר לא נהגתי, כך שזה נראה כמו הזמן האידיאלי לבחור בנסיעה, ללכת לחבר שלי, כמו גם להשאיר לה את הרכב לזמן מה.

זה משתמע לארוז את הרכב בחטיפים כמו גם במשקאות, כמו גם לרכוש לעצמי כרטיס אמטרק כמו גם לילד שלי לחזור הביתה. זה היה טיול מהיר, לנסוע ישירות לשם, ואז יצא ללילה אחד למופע עם הצעירים בגרירה, ואז נהנה מהפארק הלאומי הכניסה הזהב למחרת, ואז יצא לרכבת. למרות שזה היה טיול קצר במיוחד, ארזנו ככל יכולתנו.

להגיע לאוקלנד

לחבר שלי יש ילדים בגיל של בני, אז הוא היה נרגש להגיע לשם כמה שיותר מהר. סיפקתי לעשות כמה עצירות לאורך הדרך, עם זאת, הוא רצה שיהיה לו זמן משחק רב ככל שהוא עשוי לקבל כשהגענו לשם. אם אתה רוצה לעשות כמה עצירות, עם זאת, ישנן אפשרויות שונות.

האחד הוא המבורגר ב- N-N-Out. אזור זה הוא מועדף רב שנתי מכיוון שהמקומות מוגבלים. באורגון היו רק שניים במענקים עוברים כמו גם במדפורד, עד רק לאחרונה כאשר העסק פתח מקום שלישי בקייזר. כשאתם נכנסים לקליפורניה, בהחלט ישנם רבים יותר, אולם כשמגיעים מצפון, עצירה לארוחת צהריים ליד גבול דרום אורגון גורמת להפסקת נסיעות טובה.

אם אתה עוצר במענקים עוברים, חפש את פסל המענקים בגובה 17 מטרים, שעמד על כוף סלע ענק ששומר על הכניסה למענקים כי 1971. זו אחת מאותן עצירות דרך הנודעות שהחזרו למבוגר. זמן בנסיעות בכביש.

איש המערות באורגון במענקים עובר

פעילויות באוקלנד

בנסיעה שלנו יצאנו בבוקר כמו גם עשינו זמן פנטסטי והגענו לפתח של חברתי בשעה 17:00. זה הותיר לנו הרבה זמן ללכת לארוחת ערב כמו גם לפני שלקחנו את האוטובוס למיקום ידוע בכל הגילאים שנקרא 942 גילמן. לחבר שלי היה חבר שהלהקה שלו התרחשה כששיחק באותו לילה, אז הלכנו למועדון עם שלושה ילדים בגילאי 10, 11, כמו גם 12, כמו גם שני מבוגרים. זה היה ידידותי כמו גם מסביר פנים, כמו גם היה להם מקום ישיבה קטן עם ספה בה הצעירים עשויים להסתובב, כמו גם חנות קטנה עם חטיפים כמו גם משקאות. אם אתה עוסק במוזיקה, גילמן הוא מועדון מפורסם בעולם בו טונות של להקות מנגנות כשהן פשוט מתפרסמות.

למחרת אכלנו בראנץ ‘בבקתת העץ של סם. המיקום קטן, אם כי כאשר מצב מזג האוויר נחמד, וזה לעיתים קרובות, יש אזור חיצוני גדול. זה באמת נראה כמו בקתת עץ, כמו גם היסטוריה עשירה המתוארכת לפיתוח מקטלוג סירס רובוק שנקבע בשנת 1930. בתפריט יש משהו לכולם: פנקייקס, טוסט צרפתי, ביצים. גריסים, אפילו פורל אגם כמו גם צ’ילקיילס.

כשנודע לנו ליום שלנו, לקחנו את הברט לסן פרנסיסקו. היה טוב להיות עם אזורי שהבין את העצירות, עם זאת, אפילו אם לא, האפליקציה כמו גם השילוט הופכים את זה לפשוט לגלות את השיטה שלך. הלכנו הכי טוב עם העיר, כמו גם הילד שלי אולי לא יפסיק להביט מהחלון בכל דבר, אפילו כשהיינו מתחת לאדמה. זו הייתה העיר המשמעותית ביותר בה היה אי פעם, כמו גם הוא רצה לקחת הכל.

Presidio Park

ירדנו בתחנת Presidio Park, כמו גם הכי טוב שיש בית קפה פנטסטי בשם Cafe Luna, שם תוכלו להשיג בייגלה, שייקים או קפה אם תדרשו לאסוף אותי. זה רק הליכה קצרה לפארק, העשיר בהיסטוריה בגלל זמן החקירה הספרדית.

חקר התותחים ההיסטוריים בפארק פרסידיו.

ישנם שבילי הליכה שונים עם אזורי חורש יפהפיים כמו גם פארקים מטופחים, אם אתה רק רוצה לטייל. אטרקציה אחת מובהקת היא מוזיאון משק הבית של וולט דיסני. הכניסה היא 25 $ למבוגרים כמו גם 15 $ לנוער 6-17, אולם זו עלות קטנה לשלם אם אתה חובב דיסני. כשאתם במוזיאון תוכלו לגלות הכל על חייו המדהימים של וולט דיסני, כמו גם לחוות גלריות אינטראקטיביות המסופקות על ידי וולט עצמו, יחד עם רישומים מוקדמים, קריקטורות, סרטים, מוזיקה, עיצוב של דיסנילנד, כמו גם יותר.

מוזיאון וולט דיסני בפארק פרסידיו

הפארק מציע נופים פנטסטיים של המפרץ כמו גם הגשר. למעשה, הפרסידיו הוא המקום בו החל סן פרנסיסקו. Presidio, שהוקם בשנת 1776, שימש להגנה על הנמל תחת דגלי ספרד, מקסיקו כמו גם ארצות הברית לפני שבסופו של דבר היה פארק לאומי בשנת 1994.

ישנן תמונות שונות מול הגשר מפארק פרסידיו.

פארק Presidio הוא הטוב ביותר בבסיס גשר הכניסה הזהב, ותוכלו ללכת הכי טוב על הגשר מהפארק, שהיה גולת הכותרת של ימינו. בכניסה לגשר יש מסכים הדנים בהיסטוריה, בתוספת כמה תערוכות אינטראקטיביותלדון בהנדסת המבנה המצטיין הזה. הגשר הוא 1.7 מיילים לרוחב, כמו גם יש המון נופים שיש לנקוט לאורך הדרך, כולל אלקטראז, סירות, גולשי רוח, כמו גם אריות ים אשר ככל הנראה ישחיו מתחת. לקח לנו שעה כמו גם חצי לערך כדי להפוך את השיטה שלנו. היו מודעים לכך שזה יכול להיות סוער, מעורפל, קר או גשום, כמו גם מצב מזג האוויר יכול לשנות במהירות.

בחינת תומכי הטלוויזיה בכבלים של גשר הזהב בפארק Presidio.

Presidio Park יש תערוכות אינטראקטיביות הדנות בתולדות הגשר כמו גם בבנייה, כמו זו המאפשרת לאנשים לבדוק את הנדסת הטלוויזיה בכבלים.

ברגע שאתה עובר, אתה בעיירה סוסליטו. קח מונית לעיר התחתית המקסימה של סוסליטו, כמו גם ללכת לאורך המפרץ, שם תוכלו לגלות שפע של חנויות כמו גם מסעדות. אחרי שאכלנו ארוחת ערב במקום איטלקי מפה לבן מקסים, שנקרא אורורה, שהגישו גם פיצה טעימה, הלכנו לנמל המעבורת כמו גם לקחנו את המעבורת האחרונה ל- SF. היה כיף לראות את האורות בלילה, במיוחד על גשר מפרץ אוקלנד, שהיה בו מופע קל מתוזמן ששיחק לאורך כל טווחו.

המעבורת האחרונה שעוזבת את סוסליטו מציעה נוף מדהים של הנמל כמו גם גשרים בלילה.

אחרי שחזרנו לעיר, אנו כשחזרנו שוב את BART לבית של חברנו. ואז נסענו לתחנת אמטרק לטיול החוזר הביתה. החיסרון העיקרי בטיול זה היה שאמטרק כבר לא מספק WiFi על אור הכוכבים של קו החוף שלה. הזמנתי את Class Class, בציפייה להיות מסוגל לעבוד קצת ברכבת למחרת. היה לי שירות ספוטי בטלפון שלי, כמו גם לא היה מרוצה מכך שאין WiFi. עם זאת, כיתת החברה הגיעה עם הרבה יותר שטח רגליים כמו גם קרדיט לארוחות. עם זאת, אף WiFi לא היה מרכזי כמו גם באמר בלתי צפוי. אשמתי בכך שלא בדקתי קודם, עם זאת, פשוט הנחתי שלכיתה של החברה תהיה WiFi, אז הוזהרת!

רוצה להישאר במלון בסן פרנסיסקו? גלה את המלון שלך על ידי גלישה הטובה ביותר בתיבה זו.

חיפוש במלונות

2 מבוגרים בשני חדרים
אפשרויות נוספות…

לחפש

ונסה סלביה היא סופרת פרילנסרית ותיקה כמו גם עורכת. בדקה את עבודתה העיתונאית ב- Vanessasalvia.com, כמו גם גילוי הרבה יותר על העריכה שלה כמו גם על שירותי פיתוח חומרים באתר sagemediaandmarketing.com.

קָשׁוּר

טיול דרכים לקוורץ ‘, אריזונוואן, המעביד שלי אמר לי שהוא סוגר את המשרד בשבוע שאחרי חג המולד, היה לי מיד האמין. ו ו נסיעת דרך! אני באופן אישי התרגשתי מהרעיון להתרחק מהבית במשך הימים המובילים כמו גם אחרי חג המולד מכיוון שזה אומר …
11 ביוני 2018 ב”אריזונה ”

חמשת כלי רכב מנוצלים נוחים שתוכלו להשיג עבור טיסת כביש ביתית שהייתם לצאת לטיול דרך חוצה מדינות, איזה רכב הייתם לוקחים איתכם? אם תשאל אותנו, ניקח טויוטה קאמרי. למה? במילים פשוטות, שום מכונית סדאן בשוק היא שילוב טוב בהרבה של נוחות, אמינות, צריכת דלק, כמו גם תמחור מתאים מזה …
24 בפברואר 2021 “פוסט אורח”

כיצד לשלם עבור הכביש הבא שלך Tripthere הדבר האחד המסופק כאשר הוא נוגע לתכנון טיול דרכים: תדרוש לרכוש דלק! הרכב הזה לא יגיע מאתר היסטורי למוזיאון למלון בפני עצמו. החלק המהנה של טיול הוא ההגעה לשם, בעוד שהחלק הפחות מהנה הוא …