פורטו פרינססה, הפיליפינים – סוף סוף, יום של שמש!

טסנו מדונסול בחזרה למנילה כמו גם למזלנו שוב. טיסות רבות בוטלו בימים האחרונים בגלל מזג האוויר, אולם העננים פינו את היום שעזבנו (גו דמות) כמו גם טסנו מדונסול תחת השמש היחידה שראינו מזה 8 ימים. אפילו הצלחנו לראות הר געש גדול שנמשך מעל העיירה; אם זה לא היה מתפנה ביום האחרון שלנו לא היינו אפילו מבינים שזה קיים.

הר הגעש מעל דונסול

התצוגה הקצרה של השמש סיפקה לנו תקווה חדשה למצב מזג אוויר נהדר ליהנות מחופי הפיליפינים, אולם התקוות באמת התנפצו עד מהרה כשנחתנו במנילה. שוב הגשם המשיך להיות מספיק זמן כדי לנו להשיג את התיקים שלנו, ואז זמן קצר לאחר שבדקנו למלוננו המים חזרו כמו גם הציפו את כל הרחובות באזור ארמיטה במרכז העיר מנילה.

גשם במנילה
מכוניות נהגו עם רגל של מים והשאירו את Wake Wake מאחוריהם שאולי תוכל לגלוש עליהם. שוב נאלצנו לסגת לקפה קצת בו עבדנו באתר שלנו ובדקנו את תחזית מצב מזג האוויר ליעד הבא שלנו, האי פאלוואן. לייאוש שלנו, כל אתר רשת מזג האוויר שבדקנו הראה את אותה תוצאה עגומה בדיוק, גשם כמו גם מקלחות רעמים לפחות 10 ימים סביב הפיליפינים.

☞ ראה גם: 10 החופים הטובים ביותר בפיליפינים

בשלב זה חשבנו בכנות להזמין טיסה מחוץ למדינה. כבר הודחקנו לחלוטין במשך 8 ימים על ידי מצב מזג האוויר האכזרי, כמו גם לא יכולנו לראות חיים עם עוד 10 ימים של קיום השרייה הזה. כדי להחמיר את המצב, סיפקנו את הכביסה שלנו בדונסול כמו גם מכיוון שאין להם מייבשים, הבגדים היו תלויים בחוץ תחת סוכך כמו גם נשארו לח במשך 5 ימים והשאירו אותם בדרגה כמו גם עובש. אז אנחנו יושבים בבית הקפה הזה (שוב) רטובים כמו גם מריחים כמו עובש, מסתכלים על התחזית לעוד שבוע כמו גם חצי מאותו דבר.

בדרך כלל מצב מזג האוויר הוא מצב מזג אוויר כמו גם הוא מתבהר כאשר זמן מה אולם סערת הקיץ הפריקית הזו לא התבהרה יותר משעה או שעתיים בשבוע האחרון וגם לא הראו שום אינדיקציות לפינוי בעתיד, ולכן אנו היו בשפל נסיעה. בדקנו טיסות מחוץ למדינה אולם הן היו יקרות באותה מידה להזמין ברגע האחרון, ולכן החלטנו לפנות לפלוואן כמו גם לקוות לטוב.

מטוס עוזב את מנילה
שוב התמזל מזלנו שעזבנו את מנילה, מצב מזג האוויר התנקה במשך חצי שעה כמו גם המטוס שלנו המריא על לוח הזמנים, אולם הנחיתה בפלוואן התקבלו בברכה על ידי הרעש המוכר של הרעם כמו גם גשם. בדקנו למלוננו בפורטו פרינססה, מימון פלוואן, כמו גם אמיץ את הגשם לצאת לארוחת ערב. אכלנו את ארוחת האוכל הסינית של צ’או קינג שלנו, ספוג לעצם, עדיין מריח כמו חתולים מתים, כמו גם בסופו של דבר רק צחקו.

☞ ראו גם: אתרי הנופש הפלוואן הטובים ביותר בפיליפינים

שום דבר לא הלך די ממש בפיליפינים כמו שאנחנו לא מבינים למה, הכל התחיל כשהבנו שהזמנו את הטיול שלנו ממש כאן בעונה העמוסה ביותר של השנה, חג הפסחא, שדרש מאיתנו להזמין טיסות כמו גם לרווחים שבועות מראש. הזמנה מראש זו היא שיטה מחוץ לאזור הנוחות שלנו, כמו גם בסופו של דבר עוררה כמה סוגיות רציניות בדרך. הצורך לבטל הזמנות כמו גם להזמין אותן מחדש, חסר כמה פיגורי אוטובוס חשובים ולסבול פיאסקו של סיומת ויזה שהשאיר אותנו במנילה האומללה במשך 5 ימים. כל זה נעשה תחת הזרימה הבלתי פוסקת של טייפון פיליפיני, לא היה לנו שום דבר שהוחזר לא לצחוק. החלטנו שמחר הולך להיות שטוף שמש, ננקה כמה מהבגדים הדחופים שלנו כמו גם לנסות להתחיל מחדש.

קתדרלת ההתעברות ללא רבב

כל כך בטוח, למחרת בבוקר היה שטוף שמש כמו גם 35 מעלות, כל כך חם למען האמת, שפיתחנו לרטון על החום המדכא, עם זאת שמרנו על המחשבות האלה בפנים, פשוט שמחים שראינו לבסוף קצת שמש בפיליפינים. הסתובבנו ברחבי העיר כמו גם בדקנו כמה מראות כולל קתדרלת ההתעברות הגדולה, כמו גם שוק אזורי קדחתני במיוחד שמוכר כל מה שראשי חזירים ועד מזכרות מעץ. פגענו במכולת האזורית עבור כמה יין אדום קליפורני במחיר מדהים, כמו גם ארגנו את המסע שלנו הלאה לפורט ברטון, עיירת חוף מקסימה בקו החוף המערבי של האי פאלוואן.

לחץ על אחת מהתמונות בתמונות כדי להציג מצגת שקופיות מהירה של כל התמונות

ח ‘Eers לבירות סבירה!

ראשו של חזיר כרת בשוק בפורטו פרינססה
ראשי עוף בשוק בפורטו פרינססה

מוכר דגים בשוק בפורטו פרינססה
כוכבי ים קוצניים בשוק בפורטו פרינססה

ירקות בשוק בפורטו פרינססה
כמה ביצים צבועות, מאפשרת לך להבין מה בפנים … אולי עובר.
בתוך קתדרלת ההתעברות ללא רבב

בשדה התעופה מנילה
ילד משחק בשיטפונות מנילה
אוהב את זה? להצמיד אותו! ?

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. המשמעות היא שאנו מבצעים עמלות אם אתה לוחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.